30 dages returret

Forårets undertøjskampagne viser, hvad Lindex står for.

'Undertøj til en som dig og mig' - det er Lindex 'budskab til denne forårs undertøjskampagne, der fremhæver fantastiske kvinder i forskellige faser i livet, i et hverdagsmiljø.

”Vi ønsker, at enhver kvinde skal være sig selv og føle sig inspireret og selvsikker, uanset hvem hun er, hvordan hun ser ud eller hvilke samfundslag hun har valgt. I vores kommunikation ønsker vi virkelig at vise, hvad vi står for - at være reel, personlig og inkluderende ”, siger CEO Susanne Ehnbåge.

Lindex's undertøjskampagne viser en række fantastiske og naturlige kvinder i hverdagen. Fortaler af inklusivitet og krops positivitet er også en del af Lindex 'bæredygtighedsløfte og et hovedmål inden for fokusområdet' At styrke kvinder '.

Kvinden har altid været i fokus for Lindex, der startede som en lingeri-virksomhed for mere end 65 år siden. Med sin arv og lange erfaring inden for lingeri er Lindex markedsleder i lingeri i Norden og eksperter inden for pasform, komfort, kvalitet og funktion. Lindex unikke og klare koncept 'Bra-volution' gør det lettere at finde din perfekte pasform og er meget værdsat af modervirksomhedens kunder.

”Kvinden er alt for os på Lindex. Vi ønsker at være en positiv kraft i vores kunders hverdag og altid have en kvindes perspektiv og behov i alt, hvad vi gør, er nøglen til vores succes ”, siger Susanne Ehnbåge.
Lindex's undertøjskampagne lanceres den 31. januar.